Klachtenprocedure

Bij De La Salle, Koraal, komen mensen op de eerste plaats. We vinden het belangrijk dat cliënten tevreden zijn over onze dienstverlening én dat onze medewerkers prettig kunnen werken.

Wat is een klacht?
In iedere organisatie gebeurt er wel eens iets waar mensen het niet mee eens zijn. Koraal vindt het belangrijk hier op een juiste manier aandacht aan te besteden. We nodigen cliënten, hun ouders/verzorgers en onze medewerkers dan ook uit om het te melden als zaken binnen Koraal anders hadden moeten of kunnen verlopen. Iedere klacht kan een kans zijn om onze aanpak en dienstverlening te verbeteren. In de brochure wordt uitleg gegeven over de mogelijkheden die onze klachtenregeling biedt. Het belangrijkste is dat niemand niet met een klacht blijft zitten; samen komen we tot de beste oplossingen!

Is er een probleem of klacht?
En is geprobeerd eruit te komen met hulp van de visor, een begeleider of met iemand anders?
Als er dan nog geen oplossing is, bestaat er de klachtenregeling van Koraal en De La Salle.

Neem contact met ons op via ondertsaand formulier. Eventueel kunnen de uitgebreide klachtenbrochure en/of de klachtenregeling gedowload worden om te gebruiken.

Uw gegevens

Aanhef*







Deel deze pagina op